Wij verkopen geen onderdelen!
Autosloperij Utrecht haalt ook sloopauto's op in Maarssen, De Bilt, Zeist, Nieuwegein, IJsselstein, Houten, Amersfoort, s-Graveland, Hilversum, Soest, Den Dolder, Driebergen, Woerden, Montfoort, Lopik, Bilthoven, Soesterberg, Vleuten, De Meern, Bunnik, Benschop, Lexmond, Culemborg, Geldermalsen en Hagestein.
De autosloperij is aangesloten bij RDW, de brancheorganisatie STIBA en Auto Recycling Nederland (ARN). Het bedrijf bezit de vereiste vergunningen en moet zich aan alle regels houden. Zij wordt hierop steeds gecontroleerd.
Wij zorgen er ook voor dat er geen kosten in rekening worden gebracht. Vaak zelfs ontvangt u nog een bedrag dat afhankelijk is van de staat van uw sloopauto.
Van de chauffeur ontvangt u gelijk een vrijwaringsbewijs. Het vrijwaringsbewijs moet u opsturen naar uw verzekering. Deze wordt dan beëindigd.
Uw auto wordt op een milieu-vriendelijke wijze gerecycled.
Wij zijn 7 dagen per week voor u bereikbaar.
Schadeautos
Het kan zijn dat uw schade auto nog restwaarde heeft. Bel ons dan om een goed bod op uw schadeauto te krijgen.
Wij hopen u in het kort een indruk heeft gekregen over onze werkwijze. Op de andere paginas vindt u meer informatie.
Bel ons voor informatie of voor een afspraak.
-----------------------------------------Nieuws-----------------------------------------
Rellen in Utrecht
Door de rellen, die vorige maand veroorzaakt zijn door de supporters van FC Utrecht hebben de autosloperijen in Utrecht extra veel auto's moeten verwijderen uit het straatbeeld van Utrecht. Veel auto's zijn gesneuveld door vandalisme en kunnen door de aangebrachte schade niet zelfstandig meer de parkeerplaats verlaten. Veel verzekeringsmaatschappijen zullen door deze vervelende avond veel extra schade claims ontvangen. Alle autosloperijen in Utrecht en omgeving werken 24 uur per dag en 7 dagen per week veel en hard om alle auto's, op verzoek van de openbare weg te verwijderen en af te voeren.
Goed Nieuws voor de autosloperijen in de provincie Utrecht
De autodemontagebedrijven in Utrecht, Houten, Nieuwegein en andere steden in de provincie Utrecht hebben de burgemeester van Utrecht laten weten dat zij tijdens het inzamelen van sloopautos en schadeautos de particulieren en de bedrijven zullen vragen of zij toevallig nog lood hebben liggen.
Het lood dat afkomstig is van de autobanden worden door de sloopbedrijven aan de ARN aangeboden voor de recycling Het is gebleken dat veel mensen en bedrijven toch nog veel lood hebben liggen.
Door het laten liggen van het lood kan het risico ontstaan dat het lood in de natuur terecht komt. Lood is zo schadelijk voor het milieu dat de sloperijen vinden dat ze het zo spoedig mogelijk moeten ophalen bij de particuliere huishoudens en bedrijven.
Het imago van de autosloperijen is door deze actie enorm gestegen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De sloopregeling periode is waarschijnlijk binnenkort verstreken. De betekent dat onder andere de autosloperijen Utrecht en autosloperijen Amersfoort het minder druk krijgen.
Zij hebben afgelopen acht maanden alle sloopauto's uit Utrecht bij de aangesloten autodealers gratis mogen afhalen. De overheid had bepaald dat de autodealers geen geld mochten vragen aan de autosloperijen. Wanneer bijvoorbeeld autosloperijen Vianen of autosloperij Nieuwegein dit wel zouden doen dan zouden zij hun vergunning op het spel zetten.
De autosloperijen in Zeist hebben dus ook veel extra autowrakken moeten verwerken. Helaas was de ijzerprijs in deze periode niet hoog en zelfs tot een dieptepunt van zeven cent per kilo gezakt. Het ophalen van de gratis sloopauto's uit Driebergen was dus in veel gevallen kostendekkend in plaats van winstgevend.
Naar alle waarschijnlijkheid gaat ook de gemeente Utrecht over tot het in het leven roepen van de regionale sloopregeling. Zij hebben van hun collegas autosloperijen in Den Haag en autosloperij Amsterdam goede berichten vernomen. Of het is toegestaan om de sloopregeling te handhaven zal afhangen van het besluit van de Raad in Brussel. Een sloopregeling betreft eigenlijk het financieel ondersteunen van bepaalde branches en dat is niet conform de huidige wet en regelgeving aldus een aantal tegenstanders van de sloopregeling.
We zullen moeten afwachten wat Brussel gaat besluiten omtrent het beleid van de sloopautos van sloperijen uit Utrecht en omstreken.
Uiteraard zullen wij u op deze site op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Stichting autosloperijen Utrecht heeft een prijs uitgereikt aan een autodemontagebedrijf in Utrecht. De stichting heeft als doel de veiligheid in hun branche te verbeteren. De prijs is in het levengeroepen om de eigenaren en de medewerkers bewust te maken van de gevaren die er zijn tijdens de dagelijkse werkzaamheden. De gevaren die er dagelijks worden ervaren zijn in te delen in een aantal categorieën. De eerste gevaar heeft betrekking op de gezondheid van de mens. Het tweede gevaar is het brandgevaar op het terrein. Het derde gevaar is het diefstalgevaar. Het vierde gevaar is het gevaar van vandalisme en het vijfde gevaar heeft te maken met het milieu en het zesde gevaar heeft te maken de financiële risicos van het bedrijf.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
De zes factoren die invloed hebben op het dagelijks leven van de eigenaren zijn de graatmeters voor het toekennen van punten. Heeft een sloperij uit Utrecht aan alle factoren voldoende aandacht besteed dan zal het bedrijf hoog in het klassement eindigen. Heeft een bedrijf helemaal geen aandacht besteed aan de nodige preventie dan zal het aantal punten laag zijn.
--------------------- Bel ons op 06 42 52 14 79 --------------------------------------
Een autosloperij in De Meern had bijvoorbeeld hoger kunnen eindigen wanneer zij een sprinklerinstallatie hadden laten plaatsen in het magazijn waar zij autobanden hebben opgeslagen. Zij hebben de banden van sloopautos uit De Meern gewoon buiten op het terrein liggen, nog geen tien meter afstand van de vloeistofaftapmachine die gebruikt wordt om bijvoorbeeld de benzine uit de autowrakken van Utrecht te halen. Je moet er niet aan denken wanneer door een menselijke fout de vloeistoffen vlam vatten en de voorraad banden doet aansteken. Door het in het leven roepen van de prestigieuze prijs is het genoemde bedrijf zich bewust geworden van het brandgevaar in zijn bedrijf.
Autosloperijen Amersfoort en de autosloperijen Vianen en autosloperijen Nieuwegein hebben met de betreffende wethouders afgesproken dat zij de vloeistoffen uit de sloopautos zullen aftappen met machines die gecertificeerd zijn. Zij maakte nog steeds gebruik van oude handmatig te gebruiken pompen die veel vloeistof morste. Door deze milieuvervuiling zijn zij in opspraak geraakt. Door in gebruik maken van de nieuwe machines kunnen zij veiliger en sneller werken. Het argument om in het verleden niet te zon machine te kopen was dat de zuigmachine in afgeslote ruimte moet staan. Om een afgeslote ruimte te bouwen is een vergunning nodige. Deze procedure kost in veel gemeentes in Nederland veel tijd en werkt demotiverend voor de autosloperijen in De Meern. De autosloperijen in Amersfoort en Soest zullen ook in gesprek gaan met de vergunningafdeling van de stad waar zij gevestigd zijn. Zij hopen in 2010 het goede voorbeeld te kunnen volgenen Na plaatsing zullen zij ook gaan deelnemen in het regionale overlegorgaan
De meewerkende bedrijven zijn herkenbaar met het in groen geschreven woorden: sloopauto Utrecht en sloopauto Amersfoort.
Een ander agendapunt is de bereikbaarheid via internet. Er zullen sites gemaakt moeten worden waarin de belangrijke keywords voorkomen. Veel bedrijven hebben wel een site, maar zijn helemaal niet goed te vinden op het web. Veel bedrijven hebben het al druk genoeg en kunnen de aanvoer nauwelijks aan. Het optimaliseren van hun site zal hun nog meer werk opleveren, waar ze niet op te zitten te wachten. De Nationale Sloopregeling heeft een behoorlijke impact gehad om de dagelijkse werkzaamheden. Iedereen staat onder hoge werkdruk en moet vaak vele overuren maken om alles te verwerken.
************************* nieuws ******************************
Autosloperijen in de provincie Utrecht die wel actief zijn met hun site hebben het advies van de optimalisatiebedrijven wel opgevolgd. Zij zullen samen met het bedrijf hun internetsite google-proof maken en vele nieuwe klanten tegemoet zien komende tijd.
Door het invoeren van de volgende woorden in google zal u ook terecht komen bij de betreffende autosloperijen Utrecht. De woorden die u bijvoorbeeld kunt invoeren zijn: schadeauto verkopen , sloopauto aanbieden, u komt dan automatisch bij de bedrijven die wel het belang van optimalisatie inzien. Op de site staat een enveloppe afgebeeld waarop u kunt klikken. U kunt dan een vraag stellen en per mail een antwoord terug ontvangen. Telefonisch kunt u natuurlijk te woord gestaan worden.
Autosloperij Rotterdam | Autosloperij Amsterdam | Autosloperij Den Haag | Autosloperij Utrecht | Schadeautos Utrecht | Schadeauto Rotterdam | Schadeauto Amsterdam | Autosloperij Nijmegen | Sloopauto aanbieden | Sloopauto ophalen | Autosloperij Dordrecht | Sloopauto Verkopen | Autosloperij Leiden | Autosloperij Den Bosch | Autosloperijen Haarlemmermeer | Autosloperij Eindhoven | Autosloperij Heerenveen | Autosloperij Leeuwarden | Schadeauto Den Haag | Sloopauto Ophalen Rotterdam | Autosloperij Tilburg Sloopauto Ophalen Sloopauto Verwijderen Sloopauto ophalen Roosendaal Defecte auto verkopen kapotte auto verkopen Auto verkopen zonder APK - Bus verkopen Sloopauto kopen Bus verkopen snel en direct contant geld en vrijwaring Auto Sloop Nederland Sloopauto te koop Sloopauto Zwolle Sloopauto Amersfoort ophaaldienst sloopauto Enschede Sloopauto Arnhem Alkmaar Autosloperijen Sloopauto Ophaalbedrijven Sloopauto Assen
Home Uw auto aanbieden Extra service Tevreden klanten Ons Bedrijf Contact